de angst van elke dierenliefhebber is het wegvliegen/lopen of kan mij t schelen wat van je lieverd! Maar als je dier een minder goed verleden heeft en (nog)niet veel vertrouwen in de mens heeft maakt het allemaal wat moeilijker. Wie wil en kan helpen zoeken=
Geregistreerd: 06 jun 2009 08:54 pm Berichten: 1715 Woonplaats: Ruurlo
Re: wie o wie ,wil helpen zoeken?
Fijn dat hij weer thuis is,wat verschrikkelijk dat een dier zo bang is voor mensen. Hoop dat deze eigenaren zijn vertrouwen kunnen winnen. Wel een hele actie zeg!
04 sep 2010 03:15 pm
Kim
Fladderaar
Ow bah, ik heb de tranen in mn ogen staan zeg. Ik moet me niet voorstellen dat zoiets met een van mijn honden zou gebeuren, bah. Gelukkig is hij wer terug thuis en kan er weer verder gewerkt worden aan het vertrouwen.
Geregistreerd: 05 feb 2007 11:57 pm Berichten: 4144 Woonplaats: Spakenburg
Zo zeg das idd een hele 'operatie' geweest om hem te vangen! Heel erg fijn dat hij nu weer thuis is!!
07 sep 2010 10:13 pm
karinb
Laag vlieger
Geregistreerd: 09 maart 2009 01:05 pm Berichten: 231 Woonplaats: oldenzaal
Ik zat even te lezen her en der en kwam hier terecht/ En even naar de site geweest en OHOH daar staat Harry. Ik mag van mijn man geen hond maar op Harry ben ik verliefd geworden
_________________ Groetjes van Karin en alle gevleugelde vriendjes.
06 nov 2010 12:49 pm
melina
haha t is wel een basset he, met bassettrekjes daar moet je wel tegen kunnen hoor. enne gewoon blijven kietelen.. werkt hier meestal wel
06 nov 2010 07:42 pm
karinb
Laag vlieger
Geregistreerd: 09 maart 2009 01:05 pm Berichten: 231 Woonplaats: oldenzaal
Ik kan wel aan het kietelen blijven ik vind zoveel leuk. Dus maar goed dat er toch iemand mij een beetje in het gareel houd anders zou het echt een dierentuin zijn hier.
_________________ Groetjes van Karin en alle gevleugelde vriendjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum